Smurfhits vol 874

När man har sådana lugna dagar som jag hinner man med många djupa funderingar.. Gårdagens och dagens stora mysterium har varit varför i hela fridens namn mina händer varit olikfärgade. Högerhanden har varit hudfärgad och vänsterhanden har intagit en askgrå, nästan blåsvart nyans.



Först tänkte jag att det var svärta från den bok jag plöjt igenom, men vem håller i en bok med yttersidan av vänsterhanden? Sedan började jag googla efter hemska sjukdomar, kallbrand, blodförgiftning osv.. inga symptom stämde och plötsligt slog verkligheten mig med full kraft. JAG HÅLLER PÅ ATT BLI EN SMURF!

Nej, i ärlighetens namn lyckades jag konstatera att det är mina jeans som färgat av sig. Inte för att jag springer omkring med vänsterhanden i jeansen hela dagarna.. Men efter en rejäl handpeeling intog vänsterhanden sin normala färg igen. Slutet gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0