Once could tell and help me clear out some things

Jag är på ständig jakt efter någonting. Detta någonting går inte att finna och jag vet inte heller vad detta någonting är för något. Varför är vi på jakt efter något hela tiden? Vad gör oss hela? Vad är det som får oss att känna oss tillfreds med livet och alltet? Jag vill känna mig tillfreds, slippa denna jakt, denna flykt, det gör mig fullkomligt galen. Kalla mig cynisk om ni vill, för det är nog det enda ord som kan beskriva mig numera. Känner sig människor tillfreds med sin tillvaro eller lär vi oss bara att acceptera livet som det är?

Såg en alldeles fantastisk film nyss, den gjorde mig både glad och ledsen på en och samma gång. Once är titeln på filmen och jag rekomenderar den starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0