Suspekt natt

Inatt har jag varit med i bonde söker fru, bonden var egentligen en brandman som hade skottsäker väst på sig dygnet runt. Inatt har jag även varit på fest, men jag hade en minneslucka som varade från första ölen till morgonen därpå. Jag har sprungit i skogen och varit rädd för björnar. Hittat mobiltelefoner, varit med i en suspekt telefonintervju, sett två bilar krocka, träffat Alex Schulman, sett en lisebergskanin explodera, sjungit i en olaglig kareokemaskin på en sjaskig livsmedelsaffär, ätit såpbubblor, sett en hel dagisgrupp med dreads. osv..

Kommer ihåg delar av alla nattens drömmar, en del går inte riktigt att sätta ord på dock. Helt fantastiskt vilken fantasi man kan ha om nätterna.


Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Ja, drömmar kan verkligen vara helt obegripliga ibland!

2008-11-07 @ 11:41:34
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: elenor

du är utmanad ;D

2008-11-11 @ 21:35:23
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har! Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort hemskickat på posten kopiera in den här länken ( www.gratismode.se/?c=1245 ) i adressfältet och bli medlem. Det funkar verkligen!

Kram på dig!

2008-11-11 @ 21:39:16
URL: http://accessoar.blogg.se/
Postat av: Camia

jisses. har du gått och dött eller? UPPDATERA!

2008-11-14 @ 13:46:05
URL: http://lacamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0