Sju saker du inte visste..

Jag blev utmanad. Orkar inte leta upp texten och klistra in den här men poängen var att berätta sju saker om sig själv.

1. När jag är på konsert och blir på dåligt humör utav folk som står och tränger sig brukar jag medvetet armbåga dem stenhårt i sidan alternativt nypa dem. Hämnd är det bästa botmedlet.

2. Jag kan inte rapa, så på fyllan när jag behöver lägga en redig rap stoppar jag fingrarna i halsen och väntar med spänning på resultatet - luft, eller kräk?

3. Jag hatar särskrivningar och tappar all trovärdighet för en text där "skribenten" lyckats att begå detta stora stav fels brott.

4. Som barn hade jag två fåglar som "glömdes" bort på övervåningen i ett tomt rum. De dog av svält.

5.Jag har alltid trott att Oslo varit Norges huvudstad.

6. En gång åt jag köttbullar och mos med Lasse Berghagen.

7. Jag föddes med huvudet först.


Kommentarer
Postat av: Camila

Men Oslo ÄR Norges huvudstad ju!

2008-11-04 @ 13:38:45
URL: http://lacamila.blogg.se/
Postat av: Camila

haha du är ju knäpp. Jag började seriöst tvivla på att det var huvudstaden när du skrev sådär. Så jag antar att jag också är lite knäpp?

2008-11-04 @ 18:36:45
URL: http://lacamila.blogg.se/
Postat av: sara

snart syns vi bruden ;)

2008-11-04 @ 19:19:53
Postat av: Anders

En särskrivning är inget stavfelsbrott utan en särskrivning.

2009-01-18 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0