Monolog del två

Jag är allt bra obeslutsam ibland, fast nu vill jag dock inte kalla det för ett misslyckande, jag vill snarare kalla det för jakten efter det inre välmåendet. Jag började på ett jobb förra veckan som telefonförsäljare, alla envisades med att kalla sig för brandkonsult bara för att det lät mer professionellt men i grund och botten var vi alla sketna telefonförsäljare. I alla fall, jag sade upp mig igår efter första arbetspasset. "Varför det?!!" undrar nog åtminstonde två utav mina sju läsare, och ärligt talat har jag bara kommit till insikt att inte beblanda mig och tvinga in mig i ekorrhjul som får mig att må dåligt. Svårare än så är det inte. Kanske är det bara ett slags försvar för min egen del men faktum är att det är det inre välmåendet och nuet som räknas, framtiden kan vänta.


Kommentarer
Postat av: sara

jajjemen, de kan du lita på *;)

2008-11-26 @ 13:16:49
Postat av: Lina Lundgren

haha! jag har fått städ jobb i arjeplog på kraja ;)

2008-11-26 @ 14:49:22
URL: http://linalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0