Let's talk about bajs

Kan ju inte lägga av att skriva efter en comeback med hela TVÅ inlägg, det vore ju helt absurt! Förra veckan spånade jag på ett inlägg som rätt och slätt skulle handla om bajs, men rädslan för att mina läsare skulle tycka att jag var löjlig gjorde att jag avstod. Man kan väl inte tillägna ett helt inlägg till något så äckligt som bajs? Eller kan man det?

Det hela började med att jag såg en förfärligt rolig film på youtube som SVT tydligen låg bakom, jag uppfattade inte riktigt syftet med filmen men de lyckades framställa bajskorven som något fint, nästan så att den skulle ha känslor.. Senare på kvällen när jag befann mig på jobbet sade en kund att jag kunde, låt mig citera: "skita i salladen", och fantasin hann skena iväg på en millisekund, såg mig själv med nerdragna byxor ovanför salladslådan redo att lägga av världens jävla brakare, tanken var rolig, men att göra slag i saken hade nästan varit omänskligt. Det slutade helt enkelt med att jag bestämde mig för att blogga om bajs istället.

Nu har jag skrivit mitt kära blogginlägg och jag finner inte någon som helst sensmoral bland alla dessa ord, ta det för vad det är bara.

Den tidigare nämnda filmen finns att skåda på http://www.youtube.com/watch?v=yFaOPbmt3Ik 

Kommentarer
Postat av: linalundgren

hahahaha! :P

2008-03-11 @ 11:39:33
URL: http://linalundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0