Krääääääk!

Ibland önskar jag att jag kunde besitta "förmågan" att kunna bli sjuk lite då och nu, en släng influensa, feber, kräksjuka, whatever. Minns inte när jag senast låg och huttrade under täcket en hel dag med lite avslagen cola och en Kalle Anka-tidning, det behövs emellanåt, man måste få vara liten och sårbar igen, om så bara för en dag. Allt jag brukar drabbas av i sjukdomsväg är snorinfluensa, men det räknas inte.

Kan inte dra mig till minnes att jag någonsin behövt sjukskriva mig från jobbet, har trots allt jobbat på grillen i hela FEM år! Jag är nog helt enkelt vara varje arbetsgivares dröm. Istället har jag varit den där som alltid får hoppa in när någon annan drabbas av lyckan att vara liten och sårbar under täcket med avslagen cola och en Kalle Anka-tidning.

Gode Gud, kan inte jag få lite feber snart?
Amen.

Kommentarer
Postat av: linalundgren

Haha! Alltid lika roande att läsa din blogg Sally :D Nästa gång ja är sjuk ska ja smitta dig :) haha

2008-03-13 @ 23:38:32
URL: http://linalundgren.blogg.se
Postat av: Lisa

Grymt bra inlägg!

2008-03-14 @ 18:54:34
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0