2038 ska vi fira!

Idag ringde det ett nummer som jag inte kände igen, nyfiken i en strut så svarade jag och i andra änden hörde jag en mansröst som presenterade sig som Agneta. Agneta ringde från radiotjänst för att kolla om jag hade en dumburk. Jäkla Agneta, hade ju tänkt skita i att öppna när ni ringde på dörren. Hederliga medborgare betalar TV-licens och därmed basta!

Utgifterna börjar kännas lite väl vuxna nu, om 30 år är ni alla hjärtligt välkomna på mitt 50års-kalas. Då blir det fest kan jag lova! Har ni svårt att komma på presenter så kan ni alltid ge mig en liten slant.

Glad påsk.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Attans ! Sånna ska man slippa så länge man kan! Denna jäkla tv-licens =/

2008-03-18 @ 17:14:27
URL: http://www.lundgrenlisa.blogg.se
Postat av: LN

haha, jo det gör jag redan på den tiden var väl inte tävlings humöret det bästa :D

2008-03-19 @ 20:49:39
URL: http://lns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0