ge mig arsenik

Jag och Sandra spred julefrid på Göteborgs gator inatt. Folk var glada och vi missade det sista tåget till Kållered med vilje när vi hjälpte en hunk till sin rätta spårvagn då vi ryckt upp honom sovandes från en bänk. Sedan träffade vi Balle-Jonny. Eller tja.. vi väckte honom också och det visade sig att han blivit rånad på både plånbok och telefon.. Och som de änglar vi är kom vi till hans undsättning och spenderade resterande två timmar på centralen tillsammans. Balle-Jonny blev till och med så glad att han var tvungen att fälla en liten, liten, tår. 

Fotoblixtarna smattrade frenetiskt där jag och Sandra poserar med diverse människor, olyckligtvis hade båda ansiktet fullt i ketchup såg vi nu i efterhand, men den bjuder jag på!

Låt säga att vår mentala mognad låg någonstans mellan 12-13 år. Men man måste håller barnet inom sig vid liv tycker vi, och sprida glädje är bland det bästa man kan göra!


Kommentarer
Postat av: Lina Lundgren

Vilka hjältar ni är! :)

2008-12-06 @ 14:44:10
URL: http://linalundgren.blogg.se/
Postat av: Camila

Förlåt att jg inte svarade igår. Hade en migrän som tog kol på mig. Vad snygga ni är föresten! Gillar din nya look skarpt!!!!

2008-12-07 @ 02:52:43
URL: http://lacamila.blogg.se/
Postat av: sara isaksson

hej bruden, de har varit så mkt idag. jag ringer dig i morgon! LOVAR!!! :D gonatt kram

2008-12-08 @ 01:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0