historian om kaskadspyan

Jag borde skriva något, något häpnadsväckande, något som får mina sex (UNIKA!!) läsare om dagen att falla av stolen. Men något riktigt så roligt har jag inte att komma med. Jag åkte pendeltåg idag, innan dörrarna öppnades uppmanade chauffören oss att sätta oss så långt fram i tåget som möjligt eftersom någon kaskadspytt i någon utav de bakre vagnarna och en hemsk odör spred sig likt en löpeld genom tåget. Hade vi inget emot doften av spya kunde vi dock gärna få sätta oss i någon utav de bakre vagnarna. Tro mig, det var trångt och varmt och vid slutstationen var jag bara tvungen att se hur många som kom ut från de bakre vagnarna och det var väl ungefär fem stycken (antagligen "däppta i däsan") stackare som trotsat ödet. Men vad gör man inte för lite benutrymme?

Kommentarer
Postat av: Kg

Jag måste bara få säga att ja älsk din blogg! Och nu kan du dessutom lägga till en till bland dina sex unika läsare : )

2008-09-10 @ 15:05:55
URL: http://kgrankvist.blogg.se/
Postat av: Camie

Hahaha, jag var med om precis samma sak forsta veckan har i umea!!

2008-10-06 @ 23:14:02
URL: http://lacamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0