pingu

Har en svullen lymfkörtel i halsen som smärtat sedan i söndags, det ömmar när jag pratar och jag blir paranoid. Fick en knöl för några år sedan på samma ställe som var pingisboll-stor och läkarna skrämde skiten ur mig med att det var cancer och att jag omedelbart skulle ringa min mor och far, jag började snyfta som ett litet barn mitt framför ögonen på min snygga doktor och hans kompanjon i hopp om att få ett klistermärke med Bamse som motiv. Men tror ni han öppnade den magiska lådan med alla klistermärken för att få mig på bättre humör? Nopes!


Nu var det ju inte cancer, det var bara resultatet av mitt idiotiska försök att töja örsnibbarna på fyllan. Men än idag väntar jag på ett brev på posten med ett klistermärkte signerat från McDreamy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0