Jag äter bara vanligt gräs

Det blir en resa under höstlovet trots allt. En resa till huvudstaden. Jag har aldrig utforskat Stockholm förut så det är väl på tiden att göra det kanske. Så swish! försvann alla pengar igen, pengar som jag ännu inte ens hunnit få. Och jag fasar för julen. SWISH, så försvinner alla pengar igen. Det blir budgetjulklappar i år kan jag lova. Jag hoppas så innerligt att min ansökan om bostadsbidrag går igenom, då slipper jag en tung utgift i alla fall.

Jag drömde mardrömmar konstant inatt, hemska mardrömmar och enligt Elin hade jag börjat skrika i sömnen också. Jag hade tydligen sagt "Jag äter inte gräs med lök! Jag äter bara vanligt gräs!" Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0