I are bad

1½ vecka kvar av distanskursen i engelska B. Är sjukt less och jag imponerar inte direkt. Fick just tillbaka en gramatikinlämning där jag av åtta delar fick fem IG, ett G och två MVG. Slutresultatet blev dock ett G, men ändå. Nu väntar jag på att min distanslärare ska ringa så jag får göra bort den muntliga delen också.

Muntliga delen gick bra, men distansläraren hade en obehaglig telefonröst som gjorde mig illa till mods. Hade jag förberett mig mer hade hon gett mig högsta betyg. Men VG är bra det med.


http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=2775795 Lyssna på låten "fuck was I" och njut.


Det gäller att gräva sin egen grav och skriva uppsatser om något som egentligen inte är, och komma på försent att "det här kanske inte går att skriva om.." Men min fantasikompis Lisa får flytta till London och vara ett stycke i min uppsats bara för att fylla ut texten lite. Tack Lisa, tack för att du brinner för popmusik och jobbar på ett fik i London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0