DRIVKRAFT

Ge mig drivkraft, ge mig drivkraft, ge mig drivkraft!!

Det är inte många knop i fröken Björnfot nu. Dagarna är mekaniskt trista men på skolan är det kul, mest för att vi inte gör ett jäkla piss och för att folket där är roligt. Men jag kan inte göra någonting, det är ingenting som driver mig. I'm stuck in between och jag behöver ett miljöombyte. Nu. Och jag kan inte sova om kvällarna för det känns som att alla organ vill gräva sig ut ur min kropp och det känns som att min kropp kommer att ge upp och sluta andas innan morgonen gryr. Och jag hoppas att det är hösten som gör det. Och jag vill att allt ska kännas så jäkla bra men jag förväntade mig mer.

"Well I'm trying hard to pass the time but I just got more time to kill"
- M. Ward

Och det spelas coldplay i mediaplayer och det är dags att gräva ner sig.

(Och man ska aldrig börja en mening med och. OCH man ska undvika att skriva man, men då blir det för mycket jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0