Blandad kompott

I helgen har jag fått ihop 20 arbetstimmar, när jag kom hem till Luleå hade min dator bestämt sig för att inte fungera och jag och Elin har varit nära döden för tredje gången.

Angående datorn, vad gör jag om mitt tangentbord vägrar lysa och windows-grejen bara står och tänker och tänker i timtal och vägrar starta? Det har en tendens att bli lite panikartade stunder i min lägenhet då ingenting fungerar, lyckades även förstöra min video igår genom att sätta in ett grusigt videoband som jag och Elin hittade på våran skräckpromenad. Vi fick för oss att det var ett the Ring-band och att vi skulle dö efter att vi sett på det, men det var porr - såklart. Och en stor råtta var nära att äta upp oss och vi hittade en stekpanna full med tomhylsor. Läskigt värre.

Nyss beställde vi studentmössor, upprymdhet kan jag lova. Snart sorterar jag post på posten, men mitt verkliga mål är att köra postbil. En vacker dag..

Förresten så fick jag VG på min uppsats i engelskan. Jippie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0