jag hatar rubriker

Kvinnlighet är när man kan hålla i en styv banan och gråta.

Jag är en kvinna.



Lustigt. Det plingade på min dörr och jag öppnade, så står en tjej där utanför och vill att jag ska intyga att en viss kille bott i lägenheten ovanför förra året. Även fast jag typ bara har bott här i ett år och inte har den blekaste om vem denna kille är så tyckte hon jag kunde skriva på ändå. Jaja, jag skrev på och hon blev nöjd.


Jag har kommit på att det kanske var jättedumt att skriva under det där pappret. Vet ju inte ens vad det var jag skrev på för någonting. Men jag brukar göra dumma saker och hittills har jag inte råkat ut för något farligt. Det dummaste jag gjort var nog dock på il lardo för några helger sen då jag glad i hågen stal en drink som stod i baren. Dagen efter kom jag på att den mycket väl kunde ha varit spetsad med någon rolig drog. Men det var det ju såklart inte.

Elin kommer hit snart. Jag ska tvinga henne till att se Bert den sista oskulden med mig. Vi båda är i behov av en gnutta humor idag. Och imorgon ska jag nog skolka nationella. Inget blev som det var tänkt och man kan inte tvinga folk till att göra saker de inte vill. Rickard kommer bli pissed off och ge mig ett IG men två bokstäver på ett papper har ingen dött av.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0